marți, 11 ianuarie 2011

dupa pizza....

Chiar mi-a prins bine plimbarea,au intervenit niste probleme la intors dar am strans "din dinti" si am ajuns acasa teafar.La prima vedere am simtit un aer trist intrand in casa.lipseau betelele,bradul si toata brizbrizurile puse de ai mei.M-am uitat sa vad in ce data sunt si am zis: "era si timpul!suntem pe 11,cat sa mai tina spiritul sarbatorilor?" se forta deja :))
Ma apuc si eu de lucruri mai serioase:ma uit in ziar la angajari si parca as vrea sa zic: "vreau sa imi fac un loc de munca da nu gasesc,toate ofertele de angajare sa apeleze la mine" da cum sa zic asta?nu ca nu ar merge da...ziaru e plin de "matrimoniale".Cand am zis ca dau ultima pagina din ziar gasesc intr-un colt sus scris cu litere mari "ANGAJARI" nu mi-a luat mai mult de 2 min sa trec prin toate,mi-a fost foarte usor.80% din oferte incep cam asa: studio videochat angajeaza taraturi in conditii bune,restu de oferte suna un pic mai bine: cauti un loc de munca bine platit?esti tanara si ambitioasa?te mananca in cur?hai la un interviu si te scarpinam noi.
Eram obligat sa pun punct aventuri mele in cautare unui job,m-am resemnat.Ma apuc sa termin de citit cartea.Pana termin iese si afaceristu de la munca, ne-am strans si aia e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu