duminică, 16 ianuarie 2011

Misiunea "Terasa"

Am ajuns la bloc si am zis:bai cea mai usoara solutie e sa iesim pe terasa de la "vecinii"de la etj1.Ne-am uitat la usile de la etaj,am ales sa bat la una foarte veche,fara vizor si cu o vopsea alba care era ingalbenita de ceva timp.Macar ma linistisem in privinta ca nu locuiesc garoi ci doar niste oameni normali.A urmat un dialog intre mine si persoana de dupa usa(dupa voce ziceam ca e o doamna la max 40 de ani),dialogul a degenerat intr-o discutie.Pana la urma a deschis usa,mi-am cerut scuze pentru deranj. A spus o gluma care defapt era cat se poate de serios:"daca voi sunteti niste hoti si vreti sa intrati la mine in casa" da eu ce zic "am fata de infractor?" femeia era naiva sau probabil sa gandit :bai daca sunt infractori oricum nu au ce sa imi ia,se vede de la intrare saracia.M-am descaltat la intrare,am luat niste papuci din casa si am iesit pe geam Recuperasem ce am pierdut da ..pe jumate.Macar nu am venit degeaba.Ma intorceam spre geam si am zis: cum mai urc eu in casa?aici a intervenit cazda cu un scaun,am urcat in camera si tot cu ajutorul ei m-am aplecat sa ridic scaunul(in tot timpul asta vecina ma tinea de picioare sa nu cad)am facut o echipa buna si misiunea s-a incheiat cu succes,ne-am primit premiul si am fost fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu